Geoblog.pl    Geoblog    Podróże    Aktualności    Narodziny, czyli teoria wielkiego wybuchu
2006

Narodziny, czyli teoria wielkiego wybuchu

Polska, Warszawa

Tego pamiętnego dnia Geoblog wyszedł poza świat serwera lokalnego i ujrzał światło dzienne :)

W tym miejscu chcielibyśmy podziękować Kamili i Łukaszowi, którzy swoją prośbą o pomoc w tworzeniu serwisu dookolaswiata.geozeta.pl poddali nam pomysł stworzenia platformy blogowej dla podróżników.

zula - 2010-08-15 20:53
Uznanie i gratulacje dla całej turystycznej ekipy!
...brakuje mi na nowej stronie:"losowy geoblog" -tak jak było poprzednio.
Aktualnie pojawiają się te same podróże w wersji-"polecane"!
a szkoda- inni także ciekawie piszą- no ale się ..."czepiam " więc pozdrawiam !

Geoblog
Geoblog - 2010-08-16 15:55
Niestety nie wszystkie blogi zasługują na promocje, więc zrezygnowaliśmy z tej opcji, żeby promować te w naszej opinii ciekawsze, stanowiące wzór dla innych użytkowników, pozwalające zrozumieć, jaka jest idea Geobloga

Blog ekipy Geoblog Sp. z o.o.
Piotr, Michał i Tomek
zwiedzili 0.5% świata (1 państwo)